Γιατί
λείπει η σειρά καθισμάτων «13» από τα
αεροπλάνα;
Η βαριά βιομηχανία του τουρισμού γνωρίζοντας, πως μια αβλεψία μπορεί να κοστίσει εκατομμύρια ευρώ, είναι ιδιαίτερα προληπτική.
Η βαριά βιομηχανία του τουρισμού γνωρίζοντας, πως μια αβλεψία μπορεί να κοστίσει εκατομμύρια ευρώ, είναι ιδιαίτερα προληπτική.
Κάθε φορά, πριν πετάξετε με αεροπλάνο, κρατάτε σφιχτά το τυχερό σας γούρι. Επιλέγετε πάντα διάδρομο και μια συγκεκριμένη σειρά. Πριν την επιβίβαση, αναζητάτε απεγνωσμένα μερικά «σημάδια», που θα καθορίσουν την επιτυχημένη ή μη (...) πορεία της πτήσης.
Ησυχάστε, καθώς σύμφωνα με έρευνες και η παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού είναι εξίσου προληπτική με εσάς! Δείτε, ποιες είναι οι σημαντικότερες προλήψεις, που έχουν να κάνουν με τις αεροπορικές εταιρείες, τα αεροδρόμια και τα αεροσκάφη, όλου του κόσμου και καλού-κακού, πριν πετάξετε την επόμενη φορά, ψάξτε για την σειρά «13»-αν υπάρχει στο αεροσκάφος, δεν βλάπτει να ψιθυρίσετε καμιά προσευχή…
Οι «μαύρες γάτες» των αεροσκαφών
Στα αεροσκάφη της εταιρείας Continental, δεν υπάρχει η σειρά 13. Το ίδιο συμβαίνει και στην Iberia, την KLM, την Air France και πολλές άλλες. Πως γίνεται λοιπόν, από την σειρά 12, οι αεροπορικές να πηγαίνουν κατευθείαν στην σειρά 14;
Η απάντηση είναι απλή. Εκατομμύρια επιβάτες ανά τον κόσμο είναι ιδιαίτερα προληπτικοί. Έτσι, ελάχιστοι είναι εκείνοι, που θα επέλεγαν να καθίσουν στη σειρά 13 κατά τη διάρκεια μιας πτήσης-και δεν προκαλεί απορία το γιατί...
Οι προλήψεις ωστόσο, δεν σταματούν εδώ. Στις ιαπωνικές αεροπορικές εταιρείες, δύσκολα θα βρείτε τους αριθμούς 4, 9 και 13 στα αεροσκάφη. Και ο λόγος; Το 13, σας το εξηγήσαμε ήδη. Και ενώ για τους Κινέζους, δεν αποτελεί γρουσούζικο νούμερο, πολλοί δυτικοί, που ταξιδεύουν με αυτές τις εταιρείες προτιμούν να μην υπάρχει μέσα στο αεροπλάνο η «καταραμένη» σειρά 13.
Το νούμερο 4, ωστόσο, θεωρείται γρουσούζικο για τους Ιάπωνες. Και αυτό επειδή στη γλώσσα τους, το 4 ηχεί, όπως η λέξη «θάνατος» ενώ το 9 στα ιαπωνικά, προφέρεται όπως το «μαρτύριο»...
Αλλά και οι γείτονες Ιταλοί, δεν πάνε πίσω στις προλήψεις. Για αυτούς, γρουσούζικο θεωρείται το νούμερο 17. Και αυτό, γιατί στην λατινική αρίθμηση το 17, γράφεται ως «VΧΙΙ» και αναγραμματίζεται ως «VIXI», που για τους γνωρίζοντες την λατινικήν, σημαίνει «υπήρξα, έζησα»-άρα λίγα τα «ψωμιά» μου αν κάτσω στη σειρά 17 του αεροπλάνου... Εδώ, ωστόσο, συμβαίνει το εξής παράδοξο. Ενώ θα περιμέναμε η Alitalia, ως ο εθνικός αερομεταφορέας των Ιταλών να μη διαθέτει τη σειρά 17, αυτό συμβαίνει στη γερμανική Lufthansa!
Όσο για τον αριθμό των πτήσεων; Και εδώ, παρατηρούμε, πως πολλές αεροπορικές εταιρείες, δεν πραγματοποιούν καν την πτήση με τον αριθμό 13. Και στο υπερσύγχρονο αεροδρόμιο Ίντσεον της Σεούλ, δεν υπάρχουν οι πύλες 4, 13 και 44-άγνωσται αι βουλαί...
Για τους Κινέζους, «τυχερό» νούμερο, θεωρείται το 8. Και αυτό γιατί, το 8 προσφέρεται όπως η λέξη «να αποκτήσω ευημερία και πλούτη». Έτσι, αρκετές αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες γνωρίζοντας την «αδυναμία» των Κινέζων στο νούμερο 8, πραγματοποιούν συχνά πτήσεις με το νούμερο 88 ή χρεώνουν τα εισιτήριά τους 888 δολάρια για ταξίδια μεταξύ Αμερικής και Κίνας-και οι Κινέζοι πληρώνουν-σχεδόν-αδιαμαρτύρητα...
Πηγή:clickatlife.gr